fredag 24 juli 2009

Latmasken....

Ja jag kanske har blivit en sån men man kan väl inte bli annat med sånt här väder.. Regnar och är grått och trist om vartannat så då är det inte konstigt om man är slö... Får hoppas på bättre väder snart så jag får sola lite igen.. =)

I dag gick jag in till Lena och Anders strax efter lunch så Robert kom och efterlyste mig till slut.. Hahahaha... Lena hade ju bakat bullar så jag fick nybakt bulle med mjölk... Mmmmmm va gott det var...

Sen framåt eftermiddag åkte jag och Robert in till stan.. Så nu har vi handlat allt till årsfesten i morgon... 6 plattor öl, 4 drickabackar och 15 plaststolar har vi TRYCKT in i min bil + kassar med mat... Snacka om att den var nerlastad när vi åkte hem...
Vi stannade till och åt på Kinan innan vi for hemåt så nu är jag mätt och belåten...
Sen in med allt på Kröken som vi handlat och vad gjorde jag.. Jo tappade en platta öl så det sprutade av 4 st.... Så nu går jag och luktar öl oxå... Måste byta om... =)

Känns som det kommer bli ett riktigt åskväder och om inte annat skulle det behövas för det är sååå fruktansvärt kvavt ute...

Nä, dax att ladda batteierna för i morgon kommer bli en låååång dag.. Först årsmöte klockan 13 och sen börjar årsfesten kl. 19 men vi behöver vara där redan 17 för då kommer bandet och ska soundchecka... Och dessutom mår jag ju inget vidare... Förkyld och hosta... Hade feber i morse och skulle in på apoteket och köpa alvedon men det glömde jag visst kom jag på nu.. SHIT!

Tjao!

Inga kommentarer: