lördag 11 juli 2009

Dé köster å ligge på topp! =)

Hade en helkväll med brudarna i går.. Var verkligen jättekul att ses igen efter alla år.. Jag, Sara, Pajen och Inger... Vi sjöng Sing Star för fulla muggar så framåt halv 4 i morse spatserade jag hemåt.. Tur att det inte var långt att gå.. =) Sen 2 resorb och bums i sängen.. =) Mådde väl sisådär i morse när jag vaknade men nu är det väl rätt okej även om jag är trött...

"Pajen"



Sara




Sara & Pajen i Sing Star position =)



"Ingo" in action =)



ELITEN!! =)




På förmiddan kom Elias hit, han har varit hos Olle & Gunvor ett par dar och nu ska han vara här och åka med mig till Västerås i morgon då syrran & co kommer och möter upp...
Så nu har jag, pappa, som får vara min privatchaffis i dag, Elias och Max varit till Leklådan och köpt Pokemonkort =) sen till Kronhallen och handlade lördagsgodis.. =)

Ska nog ta och lägga huvudet på kudden en stund och vila ögonen.. =)

Vi höres!

Inga kommentarer: