söndag 12 juli 2009

Hemma...

Åter på hemmaplan...
Jag och Elias började morgonen med att ta ett dopp i poolen.. Vi fick äntligen en solglimt så då var det bara att passa på.. Lite kallt var det men det kanske var vad jag behövde.. =) Känner fortfarande sviter efter fredagens fest.. =)




När vi hade gjort oss klara och packat in allt i bilen for vi till Farmor och Farfar och fikade innan bilen styrde mot Västerås.. Där mötte vi upp syrran, Stefan och Filip på IKEA.. Vi åt lunch och sen åkte jag hemåt...
Gick bra att åka hem men jag var trött men landade i Jonskär vid 17 tiden... Sen kom regnet!!! Ja jag säger då det.. Himlen öppnade sig och det verkar som om det här regnet förföljer mig.. =)

Katterna blev glada när jag kom hem och likaså Robert.. =) Tyckte Sotiz hade växt ännu mer på de här dagarna...

I morgon bitti ska jag försöka ta mig upp tidigt på en promenad... =) Lika bra jag skriver det här med för då får jag lite press på mig... Hahaha...

Tack mamma och pappa för härliga dagar trots regnet! Jag älskar er!!

Natti natti!

Inga kommentarer: