söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!

I går var det full fart här från morgon till sena kvällen... Först kom Peter så han och Robert drog upp skivorna på sista väggen i sovrummet.. Skönt!! Tanken var ju att vi inte skulle sätta upp några skivor där utan bara plasta och sätta upp draperi eftersom väggen ändå ska väck på sikt men nu blev det skivor i alla fall..

Jag slängde ihop en kladdkaka för framåt eftermiddan kom även Stig och Monica och fikade..

Jag hann sätta upp ""Välkommen skylten" i hallen och måla klart spegeln men den ska jag nog sätta upp i dag om jag orkar..

Laufey kom oxå en sväng och surrade lite, kul!

På kvällen bjöd vi Lena och Anders på Tacos.. Kan inte förstå att man aldrig tröttnar på tacos.. Det är ju bara för gott! Sen kom självklart kortleken fram så vi körde ett par omgångar 500..Alltid lika skoj!!

Sen stupade jag i säng framåt tolvslaget och jag har nog sovit rätt oroligt i natt och tydligen snarkat rätt bra sa Robert.. =) Har varit jobbigt att springa på toa för jag börjar få mycket vatten i ben och fötter så jag ser knappt fotknälarna längre.. Ja ärligt talat börjar jag tycka det är jobbigt och tungt nu men det är tur att det inte är långt kvar.. Drygt en månad... =)

Har i alla fall i dag gått ett varv runt Rondellen, är ju sååå underbart väder i dag.. Solen skiner och det börjar droppa från taken så nu hoppas jag det är slut på vintern och våren står bakom hörnet och tittar fram..

Simba måste ha blivit skrämd av nåt utanför för han vill knappt gå ut utan ligger och tittar ut genom kattluckan.. Och det märks att han är skraj för nåt... Stackarn.. Det kanske är ett lodjur här ändå??

Nä, nu ska jag lägga mig och vila...

Ha en fin alla hjärtans dag alla mina vänner och alla som jag känner!

3 kommentarer:

Karin sa...

Kramar på alla hjärtans! Hoppas att vi hinner ses i möra - Abbe får bestämma när jag dyker upp hos P...

Lena sa...

Ha en skön Alla Hjärtans Dag du också.

Kram Lena

Malle sa...

Kram på er oxå!
Karin - Vi kommer dit runt 11-12 nånting.. Hoppas vi ses! Kram