torsdag 4 februari 2010

När fan ska det ta slut??

Ja snön den bara vräker ner IGEN!! Jag börjar lessna ur på det här nu kan man lugnt säga.. Vill ha vår och lite värme... =) Och alltid när våren kommer tänker jag alltid tillbaka när jag var liten och gick på Lonnhyttans Skola då vi äntligen kunde börja hoppa twist på skolgårn... =) Det var tider dé.. =) Men nu är det nya tider som gäller...

I går var jag på arbetsförmedlingen sen till barnmorskan.. Det gick bra, magen hade växt 3 cm sen sist, hjärtljuden låg på 140 och jag hade inte gått upp nåt sen sist.. SKÖNT!!
Efter mina besök snurrade jag runt på E-Center och i stan en stund...

På eftermiddan åkte vi till svärfar som fyllde år.. Även Lizette med familj kom dit.. Det var skoj för det var längesen vi sågs nu...

Nu tog jag ett break från städningen, ska sätta igång och baka lite nu tills Familjen Högberg kommer och hälsar på i eftermiddag... =) Och ja, det var inte igår det heller vi sågs.. Så det ser vi fram emot...

Vi hörs!

Kram

Inga kommentarer: