tisdag 2 februari 2010

Snart börjar upploppet....

Dagen D börjar närma sig.... Och mer påtagligt blir det med tanke på hur magen växer, jag blir mer orkeslös, och det börjar bli tungt och jobbigt... Men det finns en tjej i föräldragruppen som har det jobbigare tror jag.. Hon är otroligt stor, man skulle kunna tro att det är tvillingar och hon vill bara att det ska vara klart nu och jag förstår henne... Hon ska ha några veckor tidigare än mig..

Har ju handlat det mesta nu men har lite smågrejer kvar som behöver fixas innan det är dags att åka till BB... Jag till BB?? Hahaha... Känns lite konstigt men den måste ju ut.. =) Jag har inte varit orolig en gång utan jag tror jag kommer fixa det galant men.... Sen är jag nog inte så kaxig längre när jag väl ligger där.. Tankarna började faktiskt snurra i går kväll och det var nog för förlossningsfilmen... Men än har vi ju några veckor kvar och ja jag tror nog att vi fixar det här eller... jag vet.. =)

Befruktning skedde ca 2009-06-30
Du har gått 33 fullgångna veckor och 0 dagar
Men du är i vecka 34
Du är i 9:e lunarmånaden av 10
Du är i 8:e graviditetsmånaden av 9
Du har gått 231 dagar av 280
Och har ca 49 dagar kvar till förlossningsdagen
Förlossningsdag ca 2010-03-22 +/- 2 veckor


Ha en bra dag!

5 kommentarer:

Linda Kusin sa...

Du fixar det galant, detta med BB. Det är det häftigaste du någonsin kommer att göra...

Malle sa...

Ja jag hoppas det går bra.. Har nog en förskönad bild framför mig om hur det kommer gå till.. =) Men äh, jag kommer allt klara det..

Linda Kusin sa...

Så jävla skönt är det inte när det håller på men allt ändrar sig på en sekund när bäbisen är ute!

Karin sa...

lr så är du skiträdd som jag var och märker att det var jävligt naturligt bara... djur som vi är : ) puss! Förresten - har du tid ngn kväll för en middag i Bns med mig å Erica Swahn å Marit kanske? Jag kommer att maila dig å förklara närmare!

Malle sa...

Ja man lär väl fullfölja det man påbörjat.. =) Nädå, det kommer allt gå bra..
Ja det vore kul att ses o lite middag.. Är det nåt på gång? =)
Pöss & Kram