måndag 1 februari 2010

Förste eldvakt...

Ja det är vad jag har varit i natt... Så fort jag har sprungit på toa har jag slängt i ved i kamin för vi hade nästan -24 grader hela natten här.. Och jag har sprungit ca 1 gång i timmen.. SUCK!! Men vid 05 i morse tog veden slut inne och den där satans luftvärmepumpen gör ju ingen nytta när det är så här kallt... Men... ca 3 timmar senare var det "bara" -14 ute så temperaturen hade ju stigit och under dan i dag har vi haft lite under -10...

Nu är det bara att hoppas att det inte blir så himla kallt igen för jag pallar fan inte det... Är urless på den här kylan och snön.. JAG VILL HA VÅR NU!!!

I dag har jag varit på Arbetsförmedlingen och anmält mig arbetslös... Kändes väl sådär men bättre än inget alls... Så nu måste jag skicka in en massa papper till facket osv. Var ju ett antal år sen jag var arbetslös nu så jag har inte riktigt koll på det än så länge...
Efter det var det dax för andra gången av föräldragrupp.. I dag fick vi titta på en förlossningsfilm, pratade en del och gjorde en avslappningsövning...

När jag kom hem tryckte jag i mig hur många vindruvor som helst... Och hur bra blir man i magen då tror ni??? Smart drag av mig va?? NOT!!

Nä dax att försöka sova.... Har ju lite att ta igen sen i natt..

Så... Good night folks!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja nu e de inte långt kvar :-) Vilket datum har ni?? Kramar

Malle sa...

Nä, nu börjar slutspurten.. =) Har BF den 22 mars.. =)
Kram