tisdag 16 februari 2010

Mellandag..

Det märks direkt om jag har varit i farten ena dan då är jag totalt slut nästa... Har i alla fall sovit hyfsat i natt, har bara varit på toa 2 ggr.. =)

Har i alla fall försökt poa på här hemma lite och satt upp lite på väggarna i sovrummet, sen diskade jag en maskin och plockade ur den, lagade "spagge o färsa" och sen har det väl inte hänt så mycket mer.. Jo jag skulle ha slagit på en tvättmaskin men inte ens det har jag tagit mig för.. Så det får bli i morgon.. Jag har i alla fall nästan packat färdigt väskan som ska med till BB nu.. Skönt det i alla fall..

I går kväll vid 22,30 fick jag plötsligt lust att sätta ihop byrån jag köpte, eller jag köpte dom för pengarna jag fick av mamma och pappa när jag fyllde, så jag satt väl på golvet i hallen en timma och drog ihop den.. Men det blev bra!



Så nu ska bara foder och socklar upp i hallen, elen ska kopplas in och spegeln ska upp.. Ja jag trodde faktiskt att den skulle komma upp i dag men när jag började skära bort rester av maskeringen så skar jag mig i fingret så då gav jag upp... Får fortsätta i morgon..

Per-Åke kom hit och hade goa bakelser med sig så då passar det bra att jag och Lena ska ta en liten promenad snart.. =)

I morgon måste jag upp i tid för jag ska in till stan och ta prover sen till barnmorskan..

Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

Anna sa...

Jätte fint.. Gillar tapeten:-)

Malle sa...

Tack! Är supernöjd! Bara lister och socklar kommer på plats oxå.. Sen ska vi bygga in garderoberna..
Kram

Karin sa...

Snyggt : ) vi ska äntligen iväg idag och kika på nya tapeter till tv-rummet! Hoppas vi hittar, blir inspirerad och kommer igång bara... Kramkram!