måndag 15 februari 2010

Vad hände kl. 03?

Ja det kan man ju fråga sig?? Gick och la oss tidigt i går eftersom vi skulle upp tidigt i morse men vad hände?? Jo jag fick springa på toa hela natten i stället.. Är ju ta mig fan helt omöjligt... Började redan vid 21 när vi skulle lägga oss.. Då var jag upp 2 ggr, sen fortsatte det VARJE heltimma.. 22, 23, 00, 01, 02, 04, 05, 06, 07... Ja men kolla.. Vad hände kl. 03 då? Jag missade den timman.. Hahaha.. Alltså fick jag sova 2 timmar i alla fall... Och vid 07 gav jag upp och knallade upp i duschen istället.. Det sjuka är att jag vaknade alltså varje heltimma med bara några minuters skillnad.. På skitbra humör i dag med andra ord!!! Hoppas verkligen att jag sover i natt nu i alla fall...

Åkte i alla fall till Bollnäs för Robert hade en tid hos läkaren och sen fyller ju Pilla år i dag så vi var och gratulerade henne.. Fick en massa goda bullar, muffins och kärleksmums... Duktig du varit som bakat så.. =) Kul också att träffa Karin och Albin och Håkan.. Det var ett tag sen ju..

Men.. Innan var jag in och handlade present till henne och betalade med en femhundring men kassörskan glömde ge mig pengar tillbaka så jag fick ringa till affären när jag kom hem så Pilla skulle vara snäll och hämta dom åt mig ikväll..

På hemvägen stannade vi till på Jysk och jag köpte den omtalade byrå som jag skulle köpa förra veckan.. Jag skrev ju om den fast när jag kom dit så var ju inte den nedsatt MEN i går kväll när jag var ut på deras hemsida fick jag se att den visst var nedsatt till halva priset bara det att de hade stängt för dagen och erbjudandet gick ut i går så jag ringde dit i morse och körde hela storyn så de gick med på att jag fick köpa den för halva priset.. =) Ingen blev gladare än jag!!!

Nä, nu känns det som om bebisen är på väg ut... Måste vila en sväng innan vi ska få nybakta semlor hos Lena och Anders.. =)

Sen tror jag det blir ett fotbad ikväll...

Ha det fint!

Inga kommentarer: