lördag 6 februari 2010

Jag tror fan jag spyr snart...

Är så fruktansvärt jävla less på alla dessa piller jag MÅSTE stoppa i mig varje dag... 3 på morgonen och 4 på kvällen.. Jag drar mig för det varje gång och har "glömt" nån dag för jag börjar ärligt få kväljningar.. Förut hade jag som rutin att ta i samband med frukost varje morgon men den rutinen är numera som bortblåst.. Ja ja, det är väl bara att gilla läget och fortsätta med pillerknaperiet... SUCK!!

I går fick vi hjälp av en granne längre bort att skotta av snön på taket.. Himla snällt med tanke på att Robert inte mår så bra i armar och rygg...

Robban på taket



Ena Snöhögen



Robert & Magnus på taket



Ja nu är det bara en del kvar att skotta men det är nog på väg ner nu låter det som... Och där kom Robert ner från taket oxå.. Hoppandes i snöhögen.. =) Ja det var ju inte långt mellan tak och snöhög =)

Jag har varit in en snabbis till stan och träffade Anncha som är så snäll och låter mig låna deras bilbarnstol tills syrran och barnen kommer på måndag... Sen tog jag en tur till Dollarstore..

I går kväll var vi också in till stan en sväng för jag träffade min chef och lämnade över alla grejer..

I dag mår jag sådär, känner mig jättetrött och sliten.. Har känt mig febrig flera dar nu när jag vaknat.. Men jag ska lägga mig och vila en stund nu innan det är dax för en dusch för vi är bjudna på middag till Lennart och Eva.. Ska bli trevligt!

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: