tisdag 9 februari 2010

Får inget gjort idag..

Trött och förkyld, ja det är vad jag är.. Klockan ringde 04,45 i morse för Robert skulle åka till Sundsvall... Jag vaknade då jag med, men somnade om en stund till.. Sov oroligt i natt dessutom så jag är bra trött i dag...

Skrev en lista på vad jag ska åstadkomma här hemma nu i 3 dagar men än så länge har jag inte prickat av nåt.. Är totalt förslappad men det kanske behövs en sån här dag för kroppen...
Har i alla fall tvättat en maskin och rivit ur sängkläderna så innan kvällen är över kan jag stryka "bädda rent" från listan.. =)

Sen åkte jag in till stan för jag skulle köpa en byrå på Jysk som var rea på nu... Ska ha den i hallen och har väntat på detta tillfälle bra nog nu så jag blev så glad när jag äntligen fick se att den var nedsatt... Ringde in för säkerhetsskull innan jag åkte så de hade den hemma och det hade de..

På vägen in till stan, på humlanvägen, låg en långtradare i diket, så den kom jag knappt förbi, och precis innan jag fick se den höll jag själv på att köra i diket men klarade mig.. Ja så går det när man tror att man kan köra bil och läsa posten samtidigt.. Hahaha...

In på Jysk och kassörskan hämtar byrån åt mig, ska betala och då säger hon 899:-, men nej sa jag, jag vill bara betala 500:- för den är ju nedsatt... Men ICKE!! BARA DEN SVARTA var det rea på!! Trött jag blev... Men nästa vecka skulle den vita oxå bli rea på så då väntar jag... SUCK OCH SUCK!!




Hittade även en mindre hatthylla i samma märke som jag blev lite sugen på... Men måste mäta om den passar..



Nu har jag precis ätit upp en hel kartong med vindruvor som jag köpte inne i stan... Har fått dille på det..

Ska försöka ge mig över till Lena som ska hjälpa mig ta bort lacken på en spegel som jag ska måla om...

Höres!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja dom e snygga,har med kollat på dom jätte länge nu,och såg ju oxå att de skulle vara rea på den :-) Så ja ska nog oxå slå till tror ja :P
Kram

Malle sa...

Ja det gör du rätt i.. =) Ska du ha svart eller vitt?
Kram