tisdag 9 februari 2010

Listan..

Har faktiskt fått "lite" gjort i eftermiddag...

Tänkte ni skulle få ta del av min lista så ni ser att jag sköter mina sysslor... =) Och det som är med fetstil har jag gjort trots min slöhet.. =)

- Grundmåla och färdigstryka foder runt fönster och balkongdörr i sovrummet
- Grundmåla resten och färdigstryka foder runt fönster i köket
- Färdigstryka golvsocklarna en sista gång som ska vara i hallen
- Bädda rent i sängen
- Tvätta
- Hämta byrån på Jysk - Ja jag var ju där men det blev ju ingen...
- Sätta upp nya "Välkommen" skylten i hallen
- Rensa i uterummet
- Grundmåla och färdigstryka spegeln

Så i morgon fm ska jag fixa resten av målningen innan jag ska bjuda Pilla på lunch.. Sen ska hon hjälpa mig ta tag i alla mina kläder i gäststugan.. Ska bli rensning på HÖG nivå i morgon kan jag lova... =) Snällt av henne att komma och hjälpa mig.. Annars hade jag säkert suttit på arslet hela dan i morgon och inte fått nåt gjort!! =)

Nu har i alla fall min darling kommit hem från Sundsvall.. Får se han ett par timmar innan det är dax att sova och sen åker han lika tidigt i morgon bitti igen...

Och förresten, i dag har jag gått 34+0, dvs på väg in i vecka 35.. Inte långt kvar nu.. =)

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Karin sa...

Oj redan v 35 - nu börjar det gå undan!