tisdag 2 februari 2010

Dagen...

Telefonen har gått varm här i princip hela förmiddan.. Kände mig totalt förslappad och tog mig inte ens ut till postlådan och hämtade tidningen...
Till slut tog jag en dusch och ringde Lena för att höra om vi skulle ta en liten promenad.. Så vi gick runt Rondellen.. Det är väl i princip vad jag orkar just nu... Men det var skönt att komma ut och få lite luft..

På eftermiddan kom vår arkitekt och hade en värmekamera med sig så vi fick se vart värmen sticker i huset.. Häftigt att se faktiskt.. Och det var som vi trodde.. Golven behöver tilläggsisoleras...
Sen gick en propp i skåpet nere vid vägen så jag skulle gå ner och byta den medan Robert hämtade ved men jag fick skotta mig in och det var ju mindre bra gjort av mig för det har jag fått sota för nu ikväll.. Fick skitont i ligamenten igen och så går det om man är vrång och inte fattar att man klarar allt nu trots att man är höggravid..
Jag började med maten men Robert fick ta över för jag orkade inte så nu sitter jag bara o tar det lugnt...

I morgon ska vi till barnmorskan igen och jag ska till Arbetsförmedlingen innan och få hjälp med arbetsgivarintyg...

Nä, ha en bra kväll hörrni därute!

Inga kommentarer: