måndag 8 februari 2010

Fortfarande attraktiv på arbetsmarknaden.. =)

Fruktansvärt trött har jag varit i dag.. Orkade inte ligga kvar i sängen i morse och när jag väl gick upp ville jag bara gå och lägga mig igen... Men tog mig i alla fall in i duschen...

Sen ringde telefon... En gammal jobbarkompis sen Lokaldelentiden ringde mig och frågade vad jag gjorde idag för han hade börjat nytt jobb och erbjöd mig att jobba med dom.. KUL!! Jag blev jätteglad men sa att det är ju inte aktuellt just nu eftersom jag snart ska vara mammaledig.. Så jag skulle höra av mig när det var dax att börja jobba igen.. =) Kändes kul att veta att jag fortfarande är intressant out there =)

Åkte in på stan och äntligen hade de fått hem bokstäverna på Presentboden på Furangallerian... Så jag köpte "Välkommen" i vitt, kaffefilterhållare och en present till Lena som fyller år på onsdag.. =) Men det kan jag ju inte skriva här, inte före onsdag i alla fall.. =)

Var på föräldragrupp sen och idag pratade vi om amning och tittade på en film som var från kriget men det var väl inte så mycket som hade ändrats..

Nu har nyss Lena, Anders och Hampus varit här och fikat.. Kul! Så nu blir det bara slappa innan det är dax för John Blund att titta fram...

Hej o hå!

Inga kommentarer: