torsdag 11 februari 2010

Stiltje idag...

Ja ska jag vara ärlig när det gäller att beta av listan som jag hade som mål att vara klar med i dag så gick det käpprätt åt hell... Har inte gjort ett handtag hemma idag... Har inte orkat...

Simba kom och väckte mig strax före 08,30 så då var det bara att kliva upp och hämta tidningen och äta frulle...
Ringde en del samtal som jag var tvungen att göra sen in i duschen innan jag for till stan..

Hade en lunchdejt med Sara på Furan Café.. Carina och Anncha skulle oxå varit med men de fick tyvärr avboka men Sara och jag klarade oss bra med våra magar i vädret.. =) (Sara ska ha en vecka innan mig)
Jag åt en god sallad med räkor och kyckling och mätta och belåtna gick vi och kollade i lite affärer... Hittade en pyjamas på Randiga rutan till bebben som det var halva priset på.. 45:- SOM HITTAT!!! =)

Handlade lite innan jag åkte hemåt.. Gick o la mig och vilade för jag var hur trött som helst när jag kom hem sen har jag suttit här i soffan, pratat i telefon och nu kollar jag på femman på Vinterspelen eller vad det nu heter.. Roligt är det i alla fall...

Har i alla fall "tänkt" att jag skulle grundmåla spegeln men jag har inte kommit längre än till "tänket" så nu gör jag det i morgon i stället...

Katterna har fått nå spel och sitter och "nöblänger" ut i hallen... Kanske ser de ett spöke??? =)

Robert har haft en lång dag för han gick på bio direkt när han kom till Söderhamn ikväll med Anders och Björn... Så han lär nog somna ovaggad när han kommer hem...

Btw.. Tror vi har ett lodjur här för i går morse när jag öppnade dörren så var det stora tassar här utanför och det var varken kattspår eller räv utan det var säkert ett lodjur.. Så nu vill jag inte ha katterna ute när det är mörkt....

Hej då gott folk!

Inga kommentarer: