torsdag 4 februari 2010

Ta det lugnt...

Efter min lilla städning och bakning här i dag som tydligen var mer än jag orkade började det köra i ligamenten på mig nåt så fruktansvärt så när Robert kom in var jag på väg dubbelvikt till soffan med krokodiltårar.. Så jag låg och vilade i en timma... Det var behövligt kan jag säga... Sen gick jag upp och duschade...

Mia, Uffe, Kevin och Elin kom strax efter 14 så vi fikade och bytte presenter.. =) Både jag, Uffe, Kevin och Mia har fyllt eller fyller år... Så jag fick en jättefin lampa i keramik och en jättesöt blomma.. + att vi fick en säck med kattmat!!! TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!! Det var guld värt!!
På söndag åker de till Thailand och ska fira Mias födelsedag... Och jag är inte ett dugg avis.. =) Hoppas ni får det riktigt skönt, det är ni väl värda!!!

Jag satt i princip hela tiden när de var här och nu håller jag på med maten men det började köra direkt som knivar igen så det var bara att sätta sig igen... Ska göra Köttfärsrulle men det var lite mycket köttfärs så det får bli två stycken.. Då fryser jag in den ena så Robert får ed sig matlådor till veckan när han ska vara i Sundsvall...

Är nog bara att fatta att jag ska gilla läget numera att jag inte orkar så mycket...

Nä, gott folk!!

Ha en bra kväll!!

2 kommentarer:

Karin sa...

Trevlig helg min vän!! Kram

Malle sa...

Tack detsamma vännen =)
Kram