onsdag 10 februari 2010

Mitt i veckan...

Gick upp 08,30 i morse, och satt fart nästan direkt efter frukosten..
Hann med en hel del på listan och fyllde på den med nya grejer.. =)

Lunchen stod på bordet 12,30 när Pilla kom så då åt vi och drack kaffe.. Sen bar det ut i gäststugan där vi satt ihop en garderob och rensade bland alla mina kläder.. Det gick fortare än jag trodde så när vi var klar tog vi en promme runt Rondellen..

SÅ här kommer listan på vad som hänt i dag...

- Grundmåla och färdigstryka foder runt fönster och balkongdörr i sovrummet (har strukit färg en gång runt fönstret så nu har jag en gång kvar + balkongdörren)
- Grundmåla resten och färdigstryka foder runt fönster i köket
- Tvätta
- Sätta upp nya "Välkommen" skylten i hallen
- Rensa i uterummet
- Grundmåla och färdigstryka spegeln
- Sätta ihop garderoben i gäststugan
- Rensa bland alla kläder i gäststugan
- Göra rent ugnen

Hann även få "besök" av sotarn oxå som inte varit här sen sommaren -07 men det var ingen fara på taket.. =)

Fick lite ont vid lunch i ligamenten men nu känns det lite bättre igen efter en varm dusch...

Medans jag väntar på att älsklingen ska komma hem ska jag kvistlacka spegeln för andra gången innan vi går till Lena på födelsedagskalas... =)

Tack Pilla för hjälpen i dag!!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: