onsdag 17 september 2008

Beach 2009..... =)

Har precis varit och tränat igen... I dag var jag och tre tjejer till från jobbet på Nordic Power eller Pump fast de får ju inte kalla det så längre för Pump är ett skyddat namn om jag minns rätt... Det var i alla fall mycket skönt att ha tränat 2 dar på rad nu.. Så jag har redan bokat plats till nästa vecka på spinning och Pump. Känns sååå skönt att äntligen kunna komma i gång och ännu bättre att kunna få åka och träna dagtid...Så nu ska jag verkligen hålla i det här....

Vi har månadsmöte nästa fredag och på eftermiddagen ska vi ha en aktivitet som ska bli mycket skoj.. Det är jag som har fixat... =) Ingen annan vet vad det blir, spännande va??
Nä dax att börja jobba lite... =)

P.S Undrar om jag fått nåt av de väntade breven på posten idag... =) Det märks när jag kommer hem...

Höres!

Inga kommentarer: