lördag 27 september 2008

Träningsvärk... =)

Japp, då kan jag avslöja vad jag hade hittat på som aktivitet efter månadsmötet igår... Box n´fun på Sporthallen! Sååå himla skoj! Jag tror att de flesta tyckte att det var himla skoj och Anna, instruktören (jätteduktig) sa att det var det första företaget hon haft som kämpat så mycket! Kul att höra... Men jag skulle oxå tro att många av oss har träningsvärk idag.. Däribland jag.. Skakar fortfarnade i armarna...
Så här kommer lite kort från vår lilla "friskvårdstimme"





Jessica och Frida









Marit & Mia









Malin L & Marie







Jag & Erik





Ja det var en fin avslutning på veckan, sen for jag in till snabbt in till Söderhamn och handlade mat och sen till bolaget och handlade till pubkvällen på Kröken som vi ska ha ikväll...

I morse när jag vaknade kändes det som om jag skulle få magsjuka, har haft ont i magen och mått illa hela fm men nu mår jag lite bättre i alla fall.. Så jag har målat lite i gäststugan, sen har jag äntligen rensat klart alla lingon... Så nu är bara problemet att vi inte får plats med det i frysen så jag måste fråga våra snälla grannar om vi kan få lägga det i deras frysbox tills vi åker hem till mamma o pappa som ska ha en del av det...

Måste pyssla på lite här innan det är dags att duscha och åka bort till Kröken och förbereda pubkvällen... För min del blir det lugnt då jag ska stå i baren...

Ska även ta kort på de nya fåtöljerna och lägga ut här så ni får se hur det blev...

Tjing!

Inga kommentarer: