onsdag 24 september 2008

Terapiarbete...

Ja jag fixade nästan hela dan på jobbet, kände mig helt slut så vi åkte hemåt lite tidigare... Var och är så trött och matt så jag vet knappt vad jag heter...

Lagade mat när jag kom hem sen började terapiarbetet för onsdagkvällen... RENSA LINGON!!! Vi har ju plockat 2 stora hinkar men jag har kommit igenom den första hinken.... Så nu får sista hinken till morgondagen...
Tack och lov kom det bara upp EN spindel ur hinken jag rensade...
Så nu sitter jag i soffan o kollar på sista biten av Idol... Sen börjar det ju en ny serie klockan 21 med Persbrandt... Kan nog bli att kolla lite på innan jag däckar ihop...

Jag har kommit på att jag ska göra en liten Whiskeyhörna i uterummet så i morgon bär det nog av så jag får köpa två svarta clubfåtöljer i skinn... =) Sen ska hela uterummet målas om i vitt, är ju mörkbrunlaserat idag men jag tycker det blir lite för mörkt med tanke på att vi har indiska möbler överallt så när det blir målat kommer nog dels rummet kännas större och bli mer mysigt...
Hmmm... Sen var det ju inte längesen jag köpte nya panellängder till uterummet... Gick åt 7 panelisar dit och jag är redan less på dom... Är trött på panellängder över lag så nu ska jag leta fram nå snyggt tyg och sy raka längder dit.. Sen har jag ju redan köpt tyg till sovrummet och gäststugan som oxå ska sys... Så jag har ju en hel del projekt framöver... =) Men det är kul!
Nä, nu skriker Robert att han har borrat hål i väggen.. Måste rusa o kolla...

Tjing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tassat omkring lite... :)

Anonym sa...

Håller med om att det är urtrist med Panellängder!! Har varit trött på dom också ett bra tag! Jadu, en hel projekt du har - sy, sy, sy! Lycka till!