söndag 21 september 2008

I lingonriset...

I dag har vi varit ute i skogen och plockat lingon... 2 ggr... Vi fyllde en hink på mindre än en halvtimma så då gick vi hem med den, lagade mat och åt, sen var det ut i skogen igen... Helt otroligt, det var helt rött omkring oss...


Har även varit inne hos grannarna och matat Wilgot och Ozzy, i morse, mitt på dan och nyss... Wilgot har ju ätit så dåligt när de har varit borta men han åt lite förut i alla fall... Sen fick Ozzy gå ut en stund oxå, fast i koppel... Egentligen skulle han vara inne men det var så fint väder så han fick följa med mig ut.. Jag ville inte släppa han lös så efter lite motsträvighet fick jag på han kopplet och han tyckte det var sååå skönt ute...

Nu ska jag bädda rent i sängarna och sen ska jag läsa igenom brevet jag fått.. Sen är det bara invänta morgondagen med jobb igen.... Just ja, jag ska lägga ut lite saker på Blocket oxå... Ytterdörr och skinnjacka... Vet du nån som är intresserad? Säg till i så fall...











Förresten, ni som är här och läser, skriv gärna nåt så jag vet vilka ni är..

Tjing!

Inga kommentarer: