tisdag 30 september 2008

Typiskt mig....

Jaha, här har jag varit inne på Haléns hemsida i princip varje dag och tittat på ett par gardiner som jag ska ha i uterummet när vi målat det vitt... Och i dag kom det en rabattkupong där så man skulle få 25% rabatt på hela köpet så jag gick precis in igen och skulle beställa dom men då var de SLUT!!!! Jag skulle ha 220 cm långa men de fanns bara kvar i 160 längd!!! Typiskt mig alltså! Tänk om jag hade fått fingrarna ur och mätt vilken längd jag skulle ha i går.... Suck!!! Ja jag blir så less men jag får väl hålla utkik om de kommer in igen eller så får jag väl leta vidare... Men jag fastnade ju verkligen för dessa...



På tal om pingis så har jag varit och tränat idag igen, körde ett spinningpass kl. 11
Det var mycket skönt... Och i morgon ska vi på pump.. Sååå himla skönt att ha kommit igång med träningen igen.. Jag märker redan att konditionen och orken är bättre och jag är mycket piggare oxå...

Snart Idol!

Tjao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

finns tyget som metervara då?? Isf kan du ju lägga det i "syhögen" och använda din nya maskin??!! Ja, vi är såå duktiga på att träna du... häjjahäjja!

Malle sa...

Nä, finns tyvärr inte på metervara... Men jag hoppas de kommer in igen... Min nya maskin??? Hahaha.. Jag har ingen symaskin... än... Men jag borde nog införskaffa en snart med tanke på hur mycket tyg jag köpt och ska sy...
Ja vi är såå duktiga som håller igång o tränar! Bara o hänga i nu och hoppas vi slipper sjukdomar...