söndag 14 september 2008

Helgen....

Ja då var helgen snart slut igen... Tänk vad fort det går men vi har ändå fått en hel del uträttat...
I fredags kväll var vi så trötta så då somnade vi redan vid 22... Skönt!!
I går åkte vi och Malin & Sami ner till IKEA i Valbo. Vi åkte Caddy ner, Roberts nya bil, och den gick jättebra...









Vi köpte golv till gäststugan,












ett nattduksbord till (var och hämtade det andra i fredags), en lampa till gäststugan











sen köpte Robert en "kompis" till Simba, en kisse som Simba kan mysa på...










Sen hittade jag gardintyg till sovrummet men när jag vaknade i morse kliade jag mig i huvudet och funderade hur jag egentligen tänkte i går... Kommer ju bara att räcka till ett fönster och inte bägge som jag räknade ut... Ja ja jag vet inte hur jag tänkte så nu måste jag ner och köpa mer...










I morse åkte grannarna till Grekland (nä, jag är inte alls avis =)) och vi ska vara kattvakt åt Ozzy och Vilgot.
Bägge två var sååå kelsjuka när jag kom in i morse och skulle ge dom mat men sen när Vilgot hade ätit klart sina räkor och la sig på klösbrädan började han skrika och anföll mig... Han bet mig flera gånger.... Klart att han saknar husse och matte och ovant att vi kommer dit och matar dom men jag hoppas det går bättre och bättre. Ska gå över en sväng nu så han får lite sällskap... Han vänjer sig nog... hoppas jag... =) Får väl fjäska med lite räkor... *s*

I dag blir nog en liten slappdag, ska dona på här hemma, åka in till stan en sväng m.m.

Ha de gött!

Kram Kram

Inga kommentarer: