onsdag 10 september 2008

Onsdag...

Vaknade med sprängvärk i huvudet i morse, det var ingen större hit. Hade även lite feber och var rätt matt men jag hade bokat ett kundbesök klockan 8 så jag åkte dit. Besöket gick bra och sen bar det av mot jobbet. Satt i princip hela fm och knåpade ihop ett förslag till kunden sen ringde jag lite men mådde inget vidare så jag packade ihop och åkte hem.. För övrigt så är det jättelugnt på jobbet den här veckan för 5 st är i Halmstad på utbildning...

Jag har tillbringat em och halva kvällen i soffan... Skönt...

I går kväll var jag på Kröken och fick överta allt efter gamla festkommittén så nu är det bara att gnugga geniknölarna och hitta på en massa skoj.. Vi börjar ju i alla fall med att sköta markservicen på städdagarna med frallor och ärtsoppa...

Har i dag börjat planerat en tjejfest som förmodligen blir den 25 oktober... Det ska bli skoj.. Då får vi skicka iväg grabbarna så vi får en helkväll med tjejsnack... =)

Sitter o kollar lite på nätet om jag kan hitta en byrå till nya gäststugan när den blir klar men har inte hittat nån än... Men åker förmodligen ner till IKEA på lördag och ska köpa golv till gäststugan och nattduksbord till oss... Får se om jag får med mig "the big fan of IKEA"... Men hon är nog inte svårövertalad.. *s*

Nu börjar snart Idol, som sänds från Karlstad ikväll så då måste jag kolla.. Kanske får se nån värmlänning man känner igen.. =)



Ha en bra kväll!

Puss & Kram

Inga kommentarer: