tisdag 16 september 2008

Nära döden upplevelse... =)

Känner mig rätt slut i kroppen nu för jag var på ett spinningpass i förmiddags... Var längesen jag satt på en spinningcykel nu och med tanke på att jag inte är riktigt frisk än så bör jag ju ta det liite lugnt men jag har ju så svårt för det... Så det var järnet som gällde från start till mål... Var himla skönt efteråt men det känns i benen nu... Så nu är det bara att ladda om inför morgondagen för då ska vi på Pump kl. 09... Och efter det kommer jag nog få ännu mer träningsvärk... Skööönt...

Väntar på ett brev på posten men det verkar aldrig komma... Har väntat 2 veckor nu... Så jag hoppas verkligen att det kommer i morgon så jag kan starta mitt nya liv.. =) Men sen i och för sig så väntar jag ju på två brev till som kan förändra mitt liv... Nyfiken nu?? =) Ja, om det skulle gå så bra att jag får dessa tre brev kanske jag berättar vad som händer...

Satt och kikade på restresor i lördags till Egypten och om vi hade åkt i söndags hade en vecka (flygstol) kostat 798:- och två veckor 998:-... Vad underbart det hade varit... Mia & Uffe är ju där nu och har det skönt...
Men sen kollade jag även vad det skulle kosta över jul och 2 veckor och det skulle gå på 10 000:- per person och det tyckte jag inte var så farligt... Är väl bara att börja spara nu... =) Har ju pratat om varje år att jag skulle vilja åka utomlands över jul och lägga pengarna på det istället och i år kanske man ska slå till... =) Vi får se vad som händer...

Ha dé!

Kram M

Inga kommentarer: