onsdag 24 september 2008

Redan onsdag...

Ja veckorna går fort nu, redan onsdag... Fast i dag är det allt en upp och ner dag.. Började redan i morse, glömde handduken som jag skulle ha efter träningen, sen glömde jag matlådan så jag sprang in och hämtade den igen, ställde den i hallen och satt på mig stövlarna och sen gick jag.... Utan matlåda.... Helt makalöst! Och bananen glömde jag oxå... Så det var bara att gå till Hemköp när det öppnade och köpa banan och mat...
Kl. 9 drog vi iväg brudarna från jobbet och tränade.. Pump igen... Skönt.. Och i dag la jag på lite extra vikter så träningsvärken kallar... Oj oj oj... Och det är alltid värsta dagen för mig dag 2 och då är det fredag och vi ska träna igen så vi får väl se hur det går... Ser verkligen fram emot det träningspasset.. Dels var det längesen jag var på det och dessutom ska hela jobbet med och ingen vet fortfarande vad vi ska göra, därför kan jag inte skriva det här men på fredag får ni veta hur det gick... =)

Kanske dax att börja jobba lite oxå.... Eller? Måste jag.... Suck... Har ingen arbetslust i dag känner jag men men.... Bara bita i det sura äpplet...

Tjing!

Inga kommentarer: