torsdag 18 september 2008

Äntligen...

Idag kom äntligen det första brevet eller paketet jag väntat på i över 2 veckor... Känns bra, så nu ska jag bara sätta mig in i allt igen men det får jag göra i helgen när jag har tid... Sen återstår de andra två mycket viktiga breven... Får se om och när de dyker upp...

Har haft en rätt bra dag på jobbet i dag, har fått in en hel del pengar, gjorde budget på Bollnäs katalogen så det är nu jag börjar tjäna cash... =)

Har i dag varit och satt upp lappar här ute på området att vi ska ha pubkväll nästa lördag, det ska bli skoj! Först tänkte vi ha fest själva men sen kom vi på att vi har en pubkväll för alla här istället inklusive våra kompisar... De som vill komma vill säga... =)

Vi ska även börja sälja Salami... Hahaha.. Ja det är sant... Det är givetvis jag som dragit igång det... Men det blir ju pengar till festkommittén så vi kan ha en stor kul fest till sommaren... Och säljer vi 200 Salami tjänar vi 13 000:- och det ska väl inte vara nå problem.. Har redan fått in 13 korvbeställningar... =)

Nä, nu ska vi äta Sibylla kokkorv... Är sååå hungrig...

Har varit och matat missarna hos grannarna också... De var sååå kelsjuka idag, så jag satt och klappade dom i säkert 40 minuter så de fick lite sällskap... Men tänk så glada de ska bli på söndag när Matte och Husse kommer hem.... Då kommer nog Vilgot börja äta igen för det märks så väl att han saknar dom och visar det genom att äta lite dåligt...

Ha dé bra!

Snart Idol.... =)

Kramen

1 kommentar:

Mitt Egnahem sa...

Vad kul att du tittade in till mig!
Brukar kika in till dig ibland också, men är ganska dålig på att lämna kommentarer! Kul att du blivit "norrlänning"... Ert husprojekt ser ut att bli bra! Ha det!!! MVH Anneli, KUsinen i Värmland