måndag 8 september 2008

Det trodde ni inte va....

Nu är det tredje gången jag är här och skriver idag... Ja ja... Kul det här faktiskt...
Nu ikväll när jag kom hem kom den nya varmvattenberedaren som vi hade beställt.. Skönt, då ska bara den bytas ut och hoppas på att det sänker elkostnaden lite...
Har inte mått så bra i dag så jag åkte hem lite tidigare från jobbet, så jag ska snart gå och lägga mig så jag kanske är piggare i morgon bitti...

I morgon kväll ska jag träffa en på Kröken, vår samlingslokal, och få nyckel m.m dit. Jag ska ju vara med i festkommittén from nu så första uppdraget blir städdagarna de två första helgerna i oktober.. Då ska det bres mackor och koka ärtsoppa till de som är med och jobbar här i Jonskär.... Ja det ska bli kul men jag har nog först nu förstått att det är mycket mer jobb än jag räknat med...

Nä, nu ska jag nog ta och gå och lägga mig!

Gonatt!

Inga kommentarer: