måndag 15 september 2008

Jag vann!!!!

Ja tro det eller ej men jag vann på Bingolotten jag köpte i går.. Spelade första bingot, vann inget. Spelade andra bingot, fick 4 i rad direkt och satt och väntade på nr 59. I så fall hade jag vunnit 10 000:- men icke.. Sen slog jag över och kollade på Ensam mamma söker istället... Så jag gick ut och rättade lotten på nätet senare och såg att jag hade vunnit 200:- på treans bingo... Alltid något...

Ja åter måndag och jobb... Stänger Bollnäs katalogen snart så den måste göras klar... Är väl inte lika stressigt som tidigare veckor men mycket som är fel.... Och jag har ju aldrig kunnat hålla tyst när det gäller nåt som jag tycker inte går rätt till väga... Jag vill ha rättvisa!!! Och vissa gånger har jag fått sota för det själv när jag talat om vad jag tycker är fel, men inte än så länge på det här företaget.... Får väl se hur detta kommer sluta..... Den som lever får se... =)

Inga kommentarer: