måndag 8 september 2008

Måndag...

Men så trött man kan vara... Höll på att somna om i morse när klockan ringt men jag kom upp till slut... Men börjar förmodligen bli sjuk för jag sitter och tokfryser och har huvudvärk.... Ska försöka härda ut idag för jag måste på ett kundbesök i em och har även ett viktigt besök på onsdag morgon.
Jag hoppas verkligen jag klarar mig från att bli sjuk för jag tänkte träna både tisdag och onsdag...
Igår kväll satt vi upp de nya mörkläggningsgardinerna i sovrummet. Blev jättebra och har sovit kanon inatt... Jag vill ju gärna ha kolsvart när jag ska sova och de vanliga persiennerna ger ju inte nån speciell bra mörkläggning så vissa nätter har jag till och med hängt påslakan över fönstret... Men hur snyggt är det???
Så nu äntligen kan jag dra ner gardinerna på kvällen och det är svart!!! =)
Köpte dessa på IKEA, tupplur, heter dom och de kan jag verkligen rekommendera...

Hann aldrig med att plocka några lingon i går men vi får se om jag kanske kan ta en tur ikväll...

Ha en bra dag!

Kramen till er alla!

Inga kommentarer: