tisdag 23 september 2008

Är sommaren tillbaka??...

Känns som om det börjar bli sommar igen.. Helt otroligt vad skönt väder det är ute...
I går började mitt nya liv och ska äta sunt och hittills går det bra... =) I går kväll när jag kom hem började jag laga mat, sen kom Eva och sen kom Anders och Lena och fikade. Vi fick Ouzo, en flaska vin, en sarong och en Toblerone som tack för hjälpen för att vi tog hand om katterna.. Vad gulligt av dom... Sen var jag och Åse på Kröken och inventerade inför städdagarna....

I morse var jag på spinning, det var skönt och gick mycket bättre än förra veckan så det känns mycket bra nu...
Efter lunch åkte jag till Alfta på kundbesök, och det gick bra, fast han pratade så mycket och jag förstod väl inte riktigt vad han gjorde först men till slut så... Det började i alla fall med att jag åkte fel... Kan man åka fel i Alfta??? Ja tydligen... Men till slut så... Då kom jag fram...
När jag kom tillbaka var det typ en halvtimma kvar innan dagens tävling var slut och jag låg 1210:- efter Camilla som tog hem dagens vinst, en klar ny kund på 8000:-!! Grattis Camilla och mycket bra jobbat... Även om det sved lite att bli snuvad på mållinjen... =)

Ska iväg och köpa mer färg till gäststugan när jag slutar så vi kan måla klart ikväll.. Ska bli sååå skönt när det äntligen är klart och vi kan börja med nästa projekt... Hmmm... Ja det blir inne i storstugan de.... Måste fixa till en grej så nya soffan får plats... Ja, tänk att man har beställt en soffa som är lite för stor... Men det löser sig... =)

Back to work!

See ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte meningen att vinna, förlåt ;)
Jag får nog igen snart antar jag så det jämnar nog ut sig ;P
Du kan ju trösta dig med att du var väl värd den OM du hade vunnit! Hihi Kram vännen