måndag 24 november 2008

-10,6 kg!!!

Vägde mig i morse och hade gått ner -1,1 kg så totalt nu -10,6 kg!!! Sååå skönt!! Bara fortsätta min resa nu...
Fick lite sovmorgon i morse för jag skulle till sjukgymnasten 08,30 och fick akupunktur igen. Sen hade jag en läkartid 09,45 och läkaren jag träffade var väl sisådär men de tog en hel del prover på mig, bl.a. EKG.. Blodtrycket var bra och även CPR!
Sen tog det ju lite tid att köra till jobbet för det är riktigt oväder ute... Snöar som bara den och storm!! Fy, skulle hellre ligga hemma i soffan nu under en filt och kolla på en bra film.. Och kamin som sprakar.. =)

Jobb en lite stund till sen dags att fara hem och det kommer väl ta sin lilla tid med tanke på ovädret...

See ya!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fasiken till karaktär du har!! Bra jobbat!

Malle sa...

Japp, nu är det bara att hålla i och fortsätta... =)