tisdag 11 november 2008

Sjuk...

Mådde inte alls bra på jobbet i går och tyckte jag såg ut som 7 svåra år.. Frös och hade ont i huvudet hela dan så jag tog bussen och åkte hem lite tidigare.. Robert eldade i kamin hemma i går kväll så vi hade 30 grader i vardagsrummet och här satt jag och frös...???...
Vaknade i morse med huvudvärk och ont i kroppen så jag stannade hemma från jobbet idag... Ska försöka ligga i soffan o kolla på TV och bara ta det lugnt.. Och elda i kamin så det är varmt och skönt här...

Just ja, skrev ju aldrig nåt i går... Hade ju vägningsdag igår och jag hade gått ner -0,5 kg och det tyckte jag var helt okej. Totalt nu -8,5 kg... Känns verkligen kanon... Skulle ju ha varit på spinning i dag men det fick jag avboka och pumpen i morgon har jag oxå avbokat, tack vare att jag fått nån inflammation i armbågen.. Orkar inte lyfta nåt nu ju... Och inte blir det bättre heller...

Trist väder det är i dag, varken regnar eller snöar utan det är bara grått och trist! Tur att jag ska vara inomhus idag...

Hörs!

Kram M

Inga kommentarer: