onsdag 26 november 2008

Mitt i veckan...

Ja det kan man ju säga nu när det är onsdag... =)
Hann inte skriva nåt i går men jag började fm med spinning och det gick faktiskt bra, trots förkylning osv... Gick rätt bra på jobbet oxå...
Köpte med kebab och ris hem från Kebab House i Söderhamn... Är ju så less på frysmat så då kostade jag på oss lite kebab... Och det var sååå gott!!!
Lämnade ut en hel del salami i går både på jobbet och hemma... Ja vi har ju sålt salami där vinsten går till festkommittén så vi kommer få in några tusen...

Hemma går det väl framåt.. Vi fick upp spånskivor på ena väggen i går kväll och förmodligen är andra väggen oxå uppe nu när jag kommer hem... Ska bli så skönt att se att det går framåt och då är det bara spackling kvar innan jag kan tapetsera och på lördag SKA köket in!!! Då är det deadline =) Och får jag in spisen och ugnen struntar jag i pointsen för då ska jag göra potatisgratäng med äkta grädde och en smaskig köttbit.. Gott sörrni!

I morse var jag till simhallen och simmade 1000 meter. Jag kan ju inte gå på pump nu när jag har inflammatin i armen så då simmade jag istället... Gick bra och det var mycket skönt!

Ikväll när jag kommer hem måste jag få fram spisfläkten som jag haft ute på annons för det är en som kommer och ska köpa den... Äntligen.. Men.... den står längst in i förrådet längst under alla andra kartonger... Suck... Ja jag får nog o göra en bra stund...

Ha dé!

2 kommentarer:

Anonym sa...

bra med äkta grädde - du vet väl att man INTE blir "fet" av det!? Annika Dahlqvist u know - så ät du det med gott samvete! ..(värre med potatisen ; D )

Malle sa...

Nä, jag vet att det är bra.. Men inte enligt VV men däremot får jag ju äta hur mycket potatis jag vill med VV.. Konstigt va?? =)