måndag 17 november 2008

Ny vecka...

Har sovit sådär i natt och vaknade med en hejdundrande huvudvärk och kände mig lam på ena armen men jag hade sovit på den så det var väl inte konstigt att den kändes lam men nu känns den bättre... Men det är värre med armbågen och ländryggen.. Snacka om invalidos Karlsson men i morgon är det spinning och då hoppas jag alla krämper är borta =)
Måndag innebär ju vägningsdag och det gick bra. Hade gått ner -1 kg så totalt nu
-9,5 kg! Såå skönt det känns!! Så nu har jag ett mål att ta 4 kg till innan jul!! OCh det SKA jag fixa!! Men det är ju lite svårt nu när vi inte har nåt kök.. I morse släpade jag en hel ICA kasse med till jobbet med havregryn, skinka, frukt, mjölk, sylt m.m så jag kan äta frukost här också..
Har fullt upp på jobbet idag med tanke på att jag var sjuk förra veckan men jag har röjt undan det viktigaste nu så eftermiddan ska jag tillbringa med att sälja in nya kunder...

Har nu på lunchen varit till Söräng och köpt tapeterna, så det blev de som jag la ut i ett tidigare inlägg... Tur att jag är bra på att pruta för det var precis vad jag gjorde de.. =)

Sen kom chefen precis med 2 vinflaskor till mig =) Vi hade en tävling förr förra veckan som jag vann och 1:a pris var 2 flaskor rött! Kanske ska avnjutas till helgen =)..

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: