torsdag 13 november 2008

Vilken väntan..

Var till läkaren i em. Hade fått en tid 14.45 och kom dit strax innan... Väntade, väntade och väntade... Kom in 16.15!! Vilken väntetid alltså... Men läkaren var bra, han kunde inte göra så mycket åt spiken i foten utan jag kommer märka i morgon eller på lördag om det är sämre och han skrev ut penicillin åt mig ifall jag behöver lösa ut det... Han sa att jag helst inte ska gå eller stå på foten på ett par veckor!!! Hmmm... Ja det går ju lätt... Sen när det gällde min inflammation i armbågen sa han att det kommer ta ca 6 månader!!! innan jag blir bra... Jaha, det är bara att ta det lugnt då men jag fick köra Pump och göra de övningar som inte gör ont...

Här är det full fart hemma.. Nu är hela köket ute men spisen blev kvar som tur är så jag kan koka gröt i morgon bitti. =) Blir hemma resten av veckan, lika bra att försöka kurera mig helt...

Kan ju i alla fall glädjande tala om att vi har bokat kryssning till Åland med Anders & Lena. Det ska bli himla skoj och mysigt! Fin fina hytten bokade vi oxå där det ingår en champagneflaska, allt i minibaren och frukostbuffé... Nice va??


Nä, nu ska jag kolla på TV lite innan det är dax att natta.. vart det nu blir inatt.. Gäststugan? Köket? Vardagsrumet?? Ja vi får se...

Natti natti

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Men kära vän, Vad är det som händer??? Snälla, lyssna!! KRAAM

Anonym sa...

Härligt mä kryssning du! Kan du behöva... Ja, jäklar va illa det är märä nudu.. Skönt iaf att vi kan fortsätta våra pumppass ihop!! Du får köra hantel ist för stången.. Kram på dig!