torsdag 6 november 2008

Snabb uppdatering..

Orkade inte skriva nåt i går... Var bra trött när jag kom hem och mådde inte bra.. Blir sååå trött på att den här förkylningen eller vad det nu är aldrig bryter ut...
I tisdags kväll gick jag o la mig före 20,30 för jag orkade inte ha ögonen öppna och var jätteförkyld.. Sov hela natten men trodde väl aldrig att jag skulle komma i väg till jobbet i går men det gjorde jag allt... Och klockan 9 stod jag redo för veckans pump pass på Sporthallen... Det gick bra... Jobbade på resten av dagen och hade möte med min chef... Så jag satt ett mål för resten av året... Jag ska lista (sälja in nya kunder) för 1 miljon det här året och har 160 000 kr kvar... =) Det innebär ca 25 000 i veckan och det ska jag banne mig klara... Häftigt om jag kan få in 1 miljon själv på ett år.. =)

I går kväll åt vi potatis och purjolökssoppa när jag kom hem sen var det Bonde söker fru och Oskyldigt dömd... Så kvällen gick fort...
Men i morse när klockan ringde hade ögonen murats igen på mig så jag kunde inte titta knappt.. Men nu ser jag i alla fall.. =)

Ska kämpa mig igenom den här dan och sen är det fredag... Ska bli sååå skönt med helg snart.. Men då har vi väl fullt upp hemma med att packa ner allt från köket och sovrummet så vi kan få nytt golv... Men nu har vi även upptäckt att golvet i köket är så snett så de som bodde där innan oss har flytspacklat upp ena sidan så det ska bli rakt bara det att det inte är det i alla fall... Sjukt!!!

Hörs sen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur du fick sluta tidigare idag då! Jag pös också iväg efter en stund faktiskt - så nu har jag målat lillans blivande klädskåp - men suck å pust så måste det målas igen... Ses på måndag dårå!