söndag 2 november 2008

Söndagen....

Jag köpte en ny väckarklocka i går, en sån med typ en projektor så det lyser i taket eller på väggen vad klockan är. Men grejen var att jag måste ha slagit på larmet trots att jag inte ställt nåt så i natt klockan 00 drog radion på väckarklockan igång så Robert lättade 2 meter från sängen och trodde att det spökade... Hahahaha.. Gu vad jag skrattade.. Så ikväll när vi lägger oss ska jag ställa den ordentligt.. =)

När vi hade ätit frukost i morse gick vi ut direkt.. Robert höll på ute och eldade och donade och jag skruvade ihop nya våningssängen som vi köpt på IKEA. Det blev jättebra där nere så nu ska bara lite tavlor upp på väggarna igen och en och annan lampa.. Sen har jag tänkt att jag ska byta gardiner där så småningom oxå.. Mina fötter var stelfrusna när jag kom in så jag var tvungen att sätta mig vid kamin och tina en stund..
Vi har donat på här hela dan så det har blivit en hel del gjort, fast inte inne... Garderoben som ska ner i gäststugan har vi inte hunnit med i dag utan där måste jag först och främst rensa!

Jo vet ni vad jag har gjort mer i dag.. ÄNTLIGEN satt ut ytterdörren, skinnjackan och spiskåpan på annons på Söderhamnstorget.se!

I morgon är det jobb igen.. Och vägning.. Spännande va? Tycker jag i alla fall..

Hörs i morgon!

Trevlig kväll!

Kramen

Inga kommentarer: