torsdag 6 november 2008

Bloggtorka...

Har suttit här en stund nu och funderat på vad jag ska skriva men jag får väl komma på några rader i alla fall...

Telefonerna slutade funka på jobbet i morse vid 9.30 tiden för det var nån som grävt av en kabel nere i Gävle så vi fick sitta med administrativa grejer på fm sen fick vi åka hem vid 12.30.. Jätteskönt tyckte jag att få en gångs skull komma hem medans det var ljust ute medans andra inte visste vad de skulle åka hem o göra..??
Jag åkte o tvättade bilen och var nere på stan en sväng och letade efter ett par baggy jeans men de var slut så de ska ringa mig när de kommer hem... Kul!

Sen åkte jag hem och bara tog det lugnt... Gick faktiskt o la mig o vilade en sväng för jag var så trött...
Och nu har jag lagat mat, ätit och bara legat i soffan o tagit det lugnt... Såå skönt! Men snart är det dax för John Blund och sen är det fredag... Och helg! So nice!

Nä, nu kom Simba o la sig i knäet på mig så nu är det dax att ge sig... Måste kela lite...

Gonatt!

Inga kommentarer: