tisdag 4 november 2008

Fan vad jobbigt det var...

Jag trotsar allt och känner inte efter även om det svidit i näsan, nyser och har varit förkyld i flera veckor, vek foten i går osv... Jag åkte på spinning i alla fall.. =) Det var Anna som hade det och tänk vad en timma kan gå fort när man har roligt.. Måste berömma henne än en gång för hon är ju bara sååå himla bra! Och när jag kommer in i träningslokalen och sätter mig på spinningcykeln, ja då finns det inget som heter "ta det lugnt" pga omständigheterna utan det är bara att köra järnet... Svetten sprutade och jag var som ett stopplyse efter passet.. Hahaha.. Men så skönt det känns efteråt!
Synd bara att min förkylning inte vill släppa men jag kan ju inte gå omkring och ta det lugnt för att jag är förkyld utan då vore det bättre att det bröt ut ordentligt så jag blev sjuk och sen är det bra... =)

Ja så nu ska jag försöka koncentrera mig här på jobbet och köra ett race, vi har ju tävling den här veckan så då gäller det att ligga i.. Det står 2 vinflaskor på spel.. =)

Höres!

Inga kommentarer: