torsdag 27 november 2008

Sömnlösa nätter...

När klockan var 02,30 inatt hade jag inte somnat än... Kände redan när jag gick o la mig att jag skulle få problem att sova... Fan alltså, jag var helt knäckt i morse när klockan ringde.. Hade ju kanppt hunnit somna... Och lika var i måndags natt... Så just nu är jag inte speciellt pigg och alert.. Skulle behöva gå hem och bara ta det easy men det går väl förmodligen icke...
Tur att det bara är en dag kvar innan helg men det finns ju massor att göra hemma.. Ikväll måste jag spackla väggarna så jag kan tapetsera i morgon och det ska bli klart även om jag så ska hålla på tills lördag morgon för då ska köket in!! Ja jag vet hur jag låter, för egentligen skulle jag bara åka hem och bädda ner mig men jag orkar snart inte en dag till utan kök!!!

I går kväll sålde vi i alla fall spisfläkten så nu är det bara en grej kvar.. Och då har vi fått in ett antal tusen laxar... =) Fiiint sörrni!

Nä, dax o jobba lite igen!

Hörs säkert senare!

Kram på Er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heej gumman du måste lägga ut bilder på huset så ja få se :) Hoppas allt är bra.. Ha de bäst!! kramar

Malle sa...

Halloj! Jodå, det kommer allt kort men inte riktigt än... =)
Jodå är bra, men är trött och slut i kroppen efter all renovering. Hur går det för er då?
Ha det bra!
Kram