söndag 9 november 2008

Tusen tankar...

Började förmiddagen med att ta en promenad, det var himla skönt... Sen gick jag hem och donade på här... Det går ju tusen tankar i huvudet på mig just nu... För på tisdag eller onsdag kommer containern så vi kan magasinera möblerna i köket och sovrummet.. Sen ska golvet rivas upp och justeras och sen kommer Skanska hit nästa måndag och slår igen det.... Så nu till veckan kommer vi få flytta ut i gäststugan... Ingenstans kommer vi kunna laga mat.. Jobbigt men så kommer det bli.. Grejen är att vi förmodligen kommer riva väggen nu mellan kök och sovrum så vi dels får golvet rakt men också ett större kök.. Ja jag vet vad ni tänker nu, vart ska vi ha sovrummet?? Ja det löser vi... Har lite planer på en tillfällig lösning.. Så nu känns det som jag suttit på IKEAs hemsida och planerat köket både dag och natt och inte har jag blivit klokare heller... Men det måste ju bli klart! Helst i går!!
Ja ja... Det blir nog bra när det blir klart i alla fall...

Har i alla fall hunnit med att baka Amerikanske blåbärsmuffins idag och lagat mat. Det blev fläskkotletter, kokt potatis, broccoli och sås. Så Roberts pappa och hans kvinnobesök kom hit och åt middag eftersom det är fars dag.. Tänk om vi kunde bott lite närmre pappa och mamma också så vi kunde ha bjudit dom på middag...

Ska nu fortsätta mitt projekt på IKEA innan det blir alldeles för sent..

Ha det bra!

Hmmm.. Undrar hur det går med vägningen i morgon... Jag åt en muffins förut...
6 points...=)

Tjao!

Inga kommentarer: