måndag 3 november 2008

Aj min fot...

Strax innan lunch idag fick jag ett sms från Lena som frågade om vi skulle ta en promenad när jag kom hem ikväll så jag skickade tillbaka att jag gärna följde med... Sen gick jag och värmde min mat i micron och medans jag väntade på den gick jag på toa bara det att när jag kommer ut därifrån och är på väg in i köket så viker sig foten på mig så jag flyger förbi dörröppningen till köket, rakt in i Karins skrivbord! Och jag skrek!!! Fan vad ont det gjorde alltså, så här går jag nu och haltar.. Och promenad, ja det blev det ingen... SUCK!! Hoppas verkligen att jag mår bättre i foten i morgon så jag kan gå på spinning i alla fall...

Jag lovade i alla fall mamma att åka o köpa nya tofflor till jobbet men jag hittade inga på Skokanonen så det blev inga nya idag.. Men det kommer väl... Trivs rätt bra annars i mina utslitna som jag går o släpar i på jobbet.. =)

Har laddat ner lite kort från kameran som jag lovat lägga ut så här kommer en del i alla fall...
NÄHÄ... SUCK!!! Vad är det för fel??? Jag orkar inte sitta o vänta på att det tar 10 minuter för att ladda in ETT kort!!
Tar det en annan dag, går och lägger mig nu!

Gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jäklars vilken syn det var när jag såg dig flyga förbi utanför köksingången... haha... men det var ju bra att inte blev så allvarligt! I morgon kör vi Pump... så dä så!

Malle sa...

Ja fan vad ont det gjorde kan jag lova men tur att det gick bra i alla fall.. =)