tisdag 18 november 2008

Tisdag..

I dag har jag varit på spinning och det var nog helt fel egentligen för min kropp sa ifrån. Jag var helt slut och trodde jag skulle svimma ett par gånger... Men jag klarade mig igenom passet. Åkte sen tillbaka till jobbet och åt lunch.. Eftermiddan har varit seg och jobbig... Har bokat pump i morgon bitti men jag kommer avboka det... Då blir nog min syster glad i alla fall som tycker att jag behöver lyssna på min kropp.. =) Och det är väl dax för det nu... Är inte så många veckor kvar till jul nu och då blir jag långledig, hela 3 veckor... Ser jag verkligen fram emot..

Och här hemma är det full fart, golvspånet håller på att slås igenom och i morgon kommer Skanska och ska lägga in golvet! Skönt! Så till helgen ska det tapetseras och köket ska sättas in...

Ska lägga mig i soffan nu och mysa med Simba =)

Vi hörs!

Kram

Inga kommentarer: