torsdag 13 november 2008

Men nu är de allt natta direkt..

Helt otroligt! Har sovit hur dåligt som helst i natt... Inflammation i HÖGER armbåge, ont i HÖGER knä, stukade HÖGER fot förra veckan och flög över Karins skrivbord och i går trampade jag på en SPIK som satte sig i HÖGER häl!!! Hela höger halvan är ju totalt väck!! Ringde i alla fall vårdcentralen så jag ska vara där 14.45 och förmodligen få en stelkrampsspruta...
Sen rev vi väggen mellan sovrummet och köket i går så nu står sängen i "nya" köket... Hmmm.. Ja det blir nog bra när det blir klart... Vi skulle inte ha behövt rivt upp hela golvet men nu har vi fått sett att golvspånet ligger åt fel håll så det är inte undra på att det har rest sig.... Vilka puckon som gjort detta tidigare... Mera utgifter... Men snart hoppas jag kommer det efterlängtade brevet på posten och då behöver jag inte bry mig längre... Hahahaha... Tror ni på det??? =)

Hörs senare!

Kram från sjuklingen

Inga kommentarer: