söndag 16 november 2008

Tröttsamt..

Vaknade vid 9 i morse och tog en dusch sen bar det av in till stan med kärran vi hade hyrt i går.. Men fy vad halt det var på vägen, fick ju krypa fram.. Men jag kom fram i alla fall.. Sen åkte jag och köpte frysmat, för det är ju det vi får leva på nu när vi inte har nåt kök... SUCK! Ja det är jobbigt men det dröjer förhoppningsvis inte många dagar till innan golvet är inne och då kan vi fortsätta med väggarna.. Hela golvet är i alla fall upprivet nu och på väg med nytt golvspån tillbaka.. Men måste ringa Skanska i morgon bitti o kolla om Munters Torkteknik kan komma hit redan i morgon i stället för tisdag och kontrollera så allt är torrt. Då kan vi slå igen golvspånet i morgon och Skanska kanske kan komma på tisdag och lägga in nya golvet...

Har varit en otroligt seg dag, har varit trött och jag tog med mig Simba in i gäststugan på eftermiddan och vilade.. Det var skönt!

Nu har vi nyss kommit från Anders och Lena som bjöd oss på mat i dag, Lasagne och sallad.. Mmmm va gott det var!! Sen fick vi glass till efterrätt!! Tack snälla för att vi fick komma och äta!

Nu blir det väl o kolla lite på TV sen är det godnatt! Ska upp till jobbet i morgon.. Och på lunchen ska jag sticka och köpa tapeter på Sörängs Marknad.

Ha de bra!

Kramen

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallo,hallo Malin,
nu skall mamma försöka sig på och skriva en kommentar till dig.Pappa och jag hoppas att det går bra med er köksrenovering och att det sedan
blir lugnt för er.Det ska bli jättespännande att komma upp till er och se hur det blir.Vi är såå nyfikna.Ha det så gött,hälsa Robban och lilla Simba.Vi hörs imorgon.

Malle sa...

Hej! Kul! Det var väl jätte enkelt det här =).. Ja det ska bli så skönt när det är klart med köket, och kul när ni kommer och ska få se den stora förändringen... Hälsa pappa!
Puss & Kram