torsdag 20 november 2008

Fortsätting på soppan med landstinget...

Ja jag ringde hälsocentralen i morse och när de väl ringde upp mig fick jag till svar att det fanns inga tider idag???? Så jag skulle få ringa i morgon igen??!!! WTF??? Men då brann det i huvé på Karlsson! Jag sa till tanten att fick jag inte en tid kommer jag aldrig mer ringa till dom utan gå och må dåligt!! Det slutade med att jag fick en tid på MÅNDAG 09.45!!! Men jag har ingen lust att gå dit nu!!! VRÅNG!!

Gick bra på jobbet i dag i alla fall, min hamster har dansat och sjungit 3 ggr, dvs jag listade in 3 nya kunder!! Kul!

Åkte hem lite tidigare i dag för jag skulle vara hos sjukgymnasten i Söderhamn kl 16
Fick reda på att jag har en rejäl inflammation i armbågen så jag fick akupunktur.. Sen ska jag tillbaka på måndag morgon och onsdag kväll veckan därpå...

Kom hem lite tidigare idag och det var skönt! Så vi åt våran micromat, mmm så gott! Nä, fan va less jag är på frysmat nu alltså, jag vill ha HEMLAGAD HUSMANSKOST!! Men till helgen kanske vi kan få in spisen i alla fall...

Ringde och pratade med min kusin Linda, var ett bra tag se vi pratades vid, så det var kul att snacka en stund!

Har målat foder runt fönstren i köket vita nu så nu ska de torka innan jag målar en gång till...

Ha en bra kväll!

Tjao!

Inga kommentarer: