lördag 22 november 2008

I byggdammet...

Lördag och ingen rast o vila här inte... Började med att spackla ena väggen i morse och förbereder tapetsering.. Sen fick jag åka in till stan och köpa slippapper bl.a.
Och en viktväktar frysmat till mig... Fan vad less jag är på frysmat kan jag lova men vad gör man... Ikväll ska vi nog i alla fall åka in till Malin & Sami och de ska äta pizza så dår jag ta en sallad...
Här hemma har de förberett för nya avloppet, håller på att dra el och nya skivor ska upp på ena väggen...
Skanska var ju här och la golvet i går men de lämnade typ sista biten på ca 15 cm!!! Det skulle de göra på måndag! Ursäkta men kunde de inte ha gjort klart?? Robert ringde upp arbetsledaren på Skanska och frågade om vi fick lägga den biten själva så vi kan fortsätta med vårat i helgen och det var helt okej!
Golvet blir jättebra men det ligger papp på nu så vi kan hålla på med allt annat här och i går kväll kom Malin hit så jag skulle gå och öppna för henne och trampade ju självklart på pappen men där under hade Simba gömt sig så jag trampade på han!!! Mitt på ryggen! Men stackars älskade vän! Jag kände och klämde på han och det verkar som det gått bra...

I går firade mamma och pappa 38 årig bröllopsdag!!! GRATTIS!! Tänk, 38 år!! Det är kärlek de! =)

Har lagt ihop på jobbet och tippat trav idag så det är bara hoppas att det blir en slant... =)

Ha det bra!

Jag återkommer med lite bilder framöver...

Pözz & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev inga miljoner denna ggn heller - men sjutton kronor!!! Så det blir alltså ca två spänn till mig dårå! Haha!
Vad blir det för golv btw?

Malle sa...

Ja jag såg de.. 17 kr!! Jippie! Vi har lagt in 15 mm klickgolv, parkett i ek! Blir bra, så nu väntar jag på att förarbetet ska bli klart så jag kan börja tapetsera... Tar ju liksom lite tid va.... =)
See you tomorrow..