torsdag 4 december 2008

1 dag kvar sen helg..

I dag när vi åkte hem blev vi ståendes vid Glössbo för det hade hänt en olycka. Vi satt still i nästan 50 minuter innan den låååånga kön började röra på sig igen... Usch, vad hemskt med olyckor.. Det var tydligen 3 ungdomar som hade kört in i en långtradare...
Ja, vi kom hem helskinnade i alla fall.. Men det gäller nu att man tar det lugnt i trafiken när det är sånt här väglag..

I natt har vi sovit första gången igen inne i huset för vi fick upp sängen i går. Anders hjälpte till att bära för jag har ju så ont i armbågen så jag får inte bära.. Var till akupunktören i går och han tyckte väl inte det var allt för bra att jag hade bärt kök och möbler i helgen.. Inte undra på att jag har ont... =(

Hmmm... I går hade vi en liten prisutdelning på jobbet sen vi åkte skridskor i fredags och jag vann ett pris med motiveringen: Matchens Michelingubbe!! Vår chef hade aldrig varit med om nån som hade så mycket kläder på sig... Polotröja, stickad polotröja, täckjacka, långkallingar och täckbrallor... Ja va fasen, det brukar ju vara kallt i ishallar... Men jag fick ta av mig jackan för matchtröjan vi fick låna var ju oxå fodrad så inte frös jag inte... =) Fick ju ett litet pris oxå:





Ja en halsduk!!! Som det står Bollnäs Bandy på!! Ja ja kan kanske va kul att ha, inte för att jag är ett dugg intresserad av bandy men de blir nog bra..

Nä, nu ska jag fortsätta plocka in grejer i lådorna i köket..

Ha en bra kväll!

Kramen

Inga kommentarer: