söndag 14 december 2008

Timmarna går fort...

Som jag skrev tidigare har det varit full fart här i dag... Skruvat upp alla handtag på alla skåpluckor, sen har det slipats på sista väggen men nån tapetsering har jag dessvärre inte hunnit... Vi har äntligen fått upp överskåpen så jag har packat upp alla glas och tallrikar.. Sen har jag städat lite grann, i kök och badrum. Möblerat om lite i badrummet och det blev mycket bättre..
Vi grillade förut och sen gjorde jag egen klyftpotatis, blev jättegott! Så imorgon få jag matlåda med till jobbet för första gången på länge!! Gott!

Överskåpen ja, Laufey och Björn kom hit förut så Björn hjälpte Robert med att få upp dessa.. Blev ju självklart komplikationer men jag börjar vänja mig nu... Inget går ju som en dans på rosor precis...

Laufey hade träffat maken till henne jag hjälpte som hade ramlat och hon hade brutit sig kraftigt på 2 ställen och låg på sjukhuset i Hudiksvall nu men skulle få åka hem till Stockholm i morgon. Han hade varit jätteglad och tacksam att jag hjälpt henne...

Nu har jag äntligen satt mig 5 minuter men snart ska jag resa på mig igen, ska bädda rent i sängarna... Nä det blir det inte.. Är ju Postkodmijonären nu och de måste jag se!

Och du förresten, jag hann ju inte med allt idag, ingen tapetsering och inge simma... Får bli en annan dag.. =)

Natti natti!

Inga kommentarer: